poniedziałek, 11 lutego 2013

Światowy Dzień Chorego

Dzisiaj obchodziliśmy Światowy Dzień  Chorego. Z tej okazji odwiedziliśmy augustowskie hospicjum aby złożyć zyczenia "naszym" pacjentom i powiedzieć im, że będziemy o nich pamiętać.  Pomyśleliśmy również o słodkim poczęstunku. Pączki bardzo im smakowały, a ich reakcja wzruszyła nas. Pacjenci  byli mile zaskoczeni i bardzo zadowoleni. Panie pielęgniarki również wyraziły podziękowanie i wdzięczność za pamięć i dobrą wolę. Wszystkim było bardzo miło.
Martyna Piętowska Ib
Aleksandra Jagłowska IIIc
Ilona Gąsiewska IIIa
Natalia Sturgulewska Ic









2 komentarze:

  1. Ja również jestem bardzo zadowolona.Wśród wolontariuszy jak i pacjentów panowała miła atmosfera.Każda z nas bardzo zaangażowała się w pomoc chorym.Miło było zobaczyć uśmiech na ich twarzach.Każde słowo '' dziękuję '' , które wypowiedzieli znaczyło dla mnie wiele.Mam nadzieję, że jeszcze niejeden raz będę miała okazję odwiedzić potrzebujących i wnieść do ich życia chociaż odrobinę radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że mnie tam nie było :( Bardzo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń